خبرهای داغ:
به مناسبت هفته گرامیداشت مبارزه با مواد مخدر:

۹۰۰ برنامه شاخص در ۱۴ شهرستان گلستان برگزار می شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان از اجرای ۹۰۰ برنامه شاخص در هفته گرامیداشت مبارزه با مواد مخدر در سرتاسر این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۴۶
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

۹۰۰ برنامه شاخص در ۱۴ شهرستان گلستان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛مهدی طالبی در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشاره به اینکه با هماهنگی و همراهی نهادها و دستگاههای عضو شورای هماهنگی مباره با مواد مخدر برنامه های بسیار خوب و متععدی را برای اجرا در هفته مبارزه با مواد مخدر تدارک دیده ایم، اظهار کرد: تلاش ما این است تا مبارزه با مواد مخدر را به عنوان یک فرهنگ جدی و به صورت مردمی و اجتماعی در سطح استان نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه تدبیر استاندار گلستان نیز ورود مردم به عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و بهره مندی از ظرفیت های مردمی است، افزود: سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی یکی از این ظرفیت های هستند که در برنامه های تدوین شده از آنها بهره خواهیم گرفت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با تاکید بر اینکه بالغ بر ۹۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و آموزشی از اول تا هشتم تیرماه در سرتاسر استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مسیر فرمانداران محترم شهرستانهای ۱۴ گانه استان ما را همراهی و همیاری خواهند کرد که باید از تلاش آنها صمیمانه تقدیر کرد.

طالبی در تشریح سه برنامه استانی، جامع و شاخص مدنظر در این هفته، ادامه داد: نخستین برنامه شاخص ما برگزاری یادواره ۸۳ شهید مظلوم مبارزه با مواد مخدر استان و تجلیل از خانواده معظم و مکرم شهداست که با حضور سخنران ملی و حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حاشیه این یادواره برنامه های متعدد فرهنگی و اجتماعی نیز محل برگزاری یادواره شهدا در امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان اجرایی می شود، تصریح کرد: ازجمله این برنامه ها دو نمایشگاه ویژه و تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر و بنیاد حفظ و نشر دفاع مقدس خواهد بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان دومین برنامه شاخص را برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در مرکز استان دانست و اضافه کرد: این برنامه مشارکت دستگاههای اجرایی به ویزه فرمانداری و شهرداری گرگان در روز جمعه سوم تیرماه برگزار خواهد شد.

طالبی با اشاره به اینکه زمان شروع این برنامه ساعت هضت صبح و از بولوار ناهارخوران به سمت گلزار شهدا در تپه نورالشهدا خواهد بود، افزود: در پایان این برنامه هدایای بسیار نفسیی از جمله ۱۰۰ کارت هدیه، ۲۰ دوچرخه، تعداد زیادی لوازم خانگی و البسه ورزشی بین شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا خواهد شد.

وی همایش یاریگران زندگی در پنجمین روز از تیرماه که مصادف با سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر است را سومین برنامه شاخص این هفته عنوان کرد و گفت: این برنامه با حضور و سخنرانی استاندار محترم گلستان در تالار فخر الدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها