زنجان-فرمانده سپاه زنجان به مناسبت روز بسيج اساتيد و سالروز شهادت دكتر مصطفي چمران پيام تبريكي صادر كرد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۵۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

پيام تبريك فرمانده سپاه زنجان به مناسبت روز بسيج اساتيد و سالروز شهادت دكتر چمران

تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به وجود انسان های شایسته ای مفتخر است که در تعالی ابعاد مختلف این انقلاب و ارائه آن به عنوان الگویی ارزشمند به دنیا، نقش سازنده ای ایفا کردند و از مهم ترین این اشخاص، شهید دکتر مصطفی چمران بود که نام و یادش به برکت اقدامات ارزنده و شخصیت والایش، تا همیشه ماندگار خواهد بود.

 

 

انسانی والا که تعهد و تخصص را در کنار توانمندی علمی معنا کرد و بی شک یکی از شخصیت هایی بود که نه تنها در بعد اجرایی، بلکه در عرصه های علمی نیز سرمشقی برای تمامی اعضای جامعه علمی کشور است.

 

 

مطمئناً نامگذاری روزی تحت عنوان «بسیج اساتید» که به یاد و نام شهید دکتر مصطفی چمران مزین شده است، از ارزشی والا برخوردار است، چرا که تاکیدی دوچندان بر نقش‌آفرینی استادان گرانقدر و بسیجیان خدوم در هدایت جامعه براساس ترویج خصایص اخلاقی و انسانی و همچنین مسئولیت پذیری برای حل مسائل کشور دارد.

 

 

امروز که کشور در جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار دارد، این رسالت بر عهده استادان بسیجی است که همچون دوران دفاع مقدس لباس رزم بپوشند و در عرصه تقویت دانش بومی حضوری فعال داشته باشند و مسیر را برای پیشرفت و توسعه کشور هموار سازند. مسلماً جامعه اسلامی ما به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر افرادی همچون شهید چمران نیاز دارد و این الگو از سوی استادان بسیجی می‌تواند به‌صورت شبکه‌ای در بخش‌های مختلف جامعه رشد و تعمیم داده شود.

 

 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران، روز بسیج اساتید را به استادان بسیجی تبریک می‌گویم و امیدوارم در پناه خداوند منان همواره در راه خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور، تعمیق فضای دانشگاه مبتنی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت جهش علم و فناوری توفیق روز افزون داشته باشند.

 

 

جهانبخش کرمی

 

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

 

 

ارسال نظرات