محسن حسین میرزایی در آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم جامعه عشایری کشور در شهرکرد گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگری آنان هستیم.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۳۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم عشایری در راستای کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید،  اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و خیرمقدم گویی معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد در حال برگزاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگری آنان هستیم.

محسن حسین میرزایی افزود: امروز چهارمحال و بختیاری مفتخر است که میزبان خانواده های معظم شهدا از سراسر کشور هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان به واسطه برگزاری کنگره شهدای جامعه عشایری و حضور خانواده های شهدا بیمه می شود.

حسین میرزایی با تشکر از زحمات سپاه و دستگاه های اجرایی و آحاد مردم استان چهارمحال و بختیاری در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری اظهار کرد: شاخصه اصلی برگزاری کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری وحدت و همدلی و وفاقی بود که در بین مردم و دستگاه های مختلف وجود داشت.

ارسال نظرات