خبرهای داغ:
پدر اولین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی کشور:

شهادت فرزندم را موجب عزت دنیا و آخرت می دانم

پدر شهید محمدحسن قاسمی اولین شهید مدافع حرم اهلبیت از جامعه پزشکی، گفت: عزت و سربلندی نهضت مقاومت و خاری و زبونی دشمنان از برکت خون شهیدان است.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۳۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم عشایری در راستای کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید،  اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و خیرمقدم گویی معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، سخنان پدر شهید محمدحسن قاسمی اولین شهید مدافع حرم از جامعه پزشکی کشور و سخنرانی سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرهنگسرای شهرکرد در حال برگزاری است.

 پدر شهید محمد حسن قاسمی که میهمان ویژه این برنامه بود با طرح این سوال از خانواده شهدا که چرا خداوند شهادت را نصیب فززندان ما که منتسب به ما هستند کرد؟ گفت: این لطف، توفیق و برکاتی بود که خداوند به ما ارزانی داد.

وی از دیگر برکات خون شهدا را خاری و زبونی دشمنان در مقابل مقاومت دانست و خطاب به خانواده های شهدا افزود: شما نخواستید صحنه های تلخ تاریخ اسلام تکرار شود تا دوباره به عمه سادات جسارت شود.

آقای قاسمی خاطرنشان کرد: تا خانواده شهدا هستند نمی گذارند دشمنان نگاه چپ به آجرهای حرم آل الله کنند.

 پدر اولین شهید جامعه پزشکی در دفاع از حرم آل الله گفت:  خداوندا تاج عزتی بر سرم گذاشتی که اگر از صبح ازل تا شام ابد برا آن شکر کنم نمی توان شکر آن را به جا آورم.

وی گفت: نه تنها از شهادت فرزندم ناراحت نیستم بلکه این را موجب عزت و احترام دنیا و آخرت خود می دانم.

آقای قاسمی، استفاده حداکثری شهید محمدحسن از اوقات خود را از ویژگی های آن شهید عزیز دانست و افزود: محمد حسن در وبلاگ شخص اش خطاب به آمریکایی ها نوشته بود:«به همراه هر سربازی که به سوریه می فرستی یک تابوت هم بفرست، زیرا آنجا قتلگاه شما و معراج گاه ماست».

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار