جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار:

هدف از طرح اسوه شناخته شدن فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج است

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: نمایشگاه طرح اسوه با شعار «هر بسیجی یک کارآفرین» با هدف شناخته شدن فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۷۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
هدف از طرح اسوه شناخته شدن فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسین خرمی آلام در مراسم افتتاح طرح اسوه شهرستان بهار اظهار کرد: نمایشگاه طرح اسوه با شعار «هر بسیجی یک کارآفرین» در قالب ۳۷ غرفه پایگاه‌های خواهران سطح شهرستان بهار (بهار، صالح‌آباد و لالجین) با هدف شناخته شدن فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران افتتاح شد.

وی گفت: از مجموع ۱۲۴ پایگاهی که در شهرستان بهار داریم حدود ۸۴ پایگاه‌ها مقاومت را برادران تشکیل داده و مابقی پایگاه‌های خواهران هستند که در پنج حوزه مقاومت سازماندهی شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با تقدیر از زحمات مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: این نمایشگاه بخشی از زحمات خواهران فرماندهان و شوراهای پایگاه‌ها در یک سال گذشته را به تصویر کشیده، اما بسیاری از این تصاویر، مانند تربیت یک فرد صالح، آموزش قرآن به افراد و انسان‌سازی، گذشت و ایثار و... را نمی‌توان در قالب دوربین و تصویر نشان داد.

وی به رویکرد برنامه‌های سپاه اشاره کرد و گفت: رویکرد برنامه‌های سپاه تربیتی است و در کنار بحث تربیتی که هم اکنون در قالب برگزاری حلقه‌های صالحین و مهدهای قرآنی انجام می‌گیرد؛ بحث انواع کار و دست سازه‌های اقتصاد مقاومتی است که در این نمایشگاه وجود دارد و در حال حاضر در دید عموم مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات