خبرهای داغ:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز از توانمندی‌های بالای علمی و نظامی برخورداریم و در این میدان بسیج اساتید نقش محوری دارد.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۶۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

از توانمندی‌های بالای علمی و نظامی برخورداریم /جبهه مقاومت مرهون تلاش‌های شهید چمران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سیدقاسم قریشی صبح امروز در همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهارداشت: روی دستور عملیاتی که ما باید تاکید کنیم سندی جامع‌تر و کامل از بیانیه گام دوم انقلاب نیست.

وی گفت: انقلاب اسلامی در نزدیک به ۵ دهه از عمر پربرکت خود در یک نبرد نامساوی امروز در سطح بالا و مطلوبی قرار دارد. ایران امروز نه تنها در منطقه که در سطح جهان حرف‌هایی برای گفتن دارد. امروز بیش از ۹۵ درصد از دارو‌های موردنیاز خود را تامین می‌کنیم و مانند گذشته وابسته به خارج نیست. علاوه بر این در بسیاری از حوزه‌ها نیز شامل چنین وضعیتی هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کشور امروز در شرایطی قرار گرفته که تحریم می‌شویم تا به دنیا پهپاد و موشک ندهیم، در صورتی که در ابتدا ما را تحریم می‌کرد تا سیم خاردار به ما ندهند. امروز از توانمندی‌های بالای علمی و نظامی برخورداریم و در این میدان بسیج اساتید نقش محوری دارد.

سردار قریشی ادامه داد: بسیج اساتید باید پیشتاز باشد تا بتوانیم گام‌های بلند برداریم. شهید چمران در ابتدا و قبل از انقلاب که یک استاد برجسته فیزیک بودند آن کاری را انجام دادند که نیاز بود و به لبنان و در میان شیعیان رفتند. جبهه مقاومت مرهون تلاش‌های شهید چمران است. حرکات اولیه شهید چمران در زمان جنگ بسیار تاثیرگذار بود.

وی تاکید کرد: اولین کانال دفاعی در جنوب کشور در زمان جنگ توسط شهید چمران زده شد. شهید چمران فرزند زمان خود بود و امروز اساتید بسیجی وظیفه سنگینی به دوش دارند.

سردار قریشی با بیان اینکه رضاخان و پسرش خائن‌ترین حکام ایران بودند، افزود: تلاش دشمن و کم کاری ما باعث شده است تا این خائنین به شکل دیگری معرفی شوند.

ارسال نظرات