خبرهای داغ:
نائب رئیس و مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر جورقان:
همدان- نائب رئیس و مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر جورقان گفت: شهر جورقان، نزدیک مرکز استان با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر فاضلاب شهری نداشته باشد.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۶۱
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر حسینعلی بیگی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که به مناسبت بیست و سومین سالگرد تأسیس شهرداری با حضور شهردار شهر جورقان برگزار شد، اظهار داشت: حق آب از سد اکباتان انشعاب می‌گیرد و مسیر فاضلاب روستای رباط شورین را به رود قره چای وصل کردند.

وی در خصوص ورزش جوانان گفت: ۱۸ سال پیش که رهبر معظم انقلاب همدان آمدند سوله‌ای به دستور ایشان ساخته شد که تبدیل به سالن ورزشی کردیم و از ۱۸ سال پیش تاکنون هیچ اتفاقی برای بحث ورزش جورقان نیفتاده و در این موضوع کوتاهی شده است.

نائب رئیس و مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر جورقان ابراز کرد: برای فاضلاب ۱۲ سال پیش حرکتی انجام گرفته بود که جلسات آن برگزار شد و فقط به خاطر جاده که در مسیر تهران – همدان قرار دارد و کارخانه‌ها و بنکدار‌هایی که در مسیر هستند از داخل جورقان به کوریدور اصلی هدایت می‌شود؛ بنابراین به خاطر این موضوع از مسئولین گله‌مند هستیم، مگر می‌شود شهری که نزدیک مرکز استان با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر فاضلاب شهری نداشته باشد.

وی بیان کرد: در خصوص ثبت قنات؛ سوژه‌ای که در روز جورقان حدود ۴ هزار نفر جورقانی در آنجا جمع می‌شوند و بحث ثبت آن است که انجام نشده است و جا‌های بی‌نظیر آن بدون ثبت باقیمانده است، با وجود پیگیری‌ها توجهی به آن نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات