خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

بزرگ‌ترین رسالت ما تربیت است/ باید آموزش قرآن از کودکی برای فررندان فراهم شود

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بزرگ‌ترین رسالت ما تربیت است که امیدوارم ما هم در این مسیر قرار بگیریم و فرزندان خوبی تربیت کرده باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۲۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در آئین افتتاح دارالقرآن تبیان که به همت معاونت فرهنگی خانواده پاسداران استان همدان در کانون بسیج همدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌شود برای فصل تابستان برنامه‌ریزی کرد برنامه‌های علوم قرآنی است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران با بیان اینکه باید از شخصیت ویژه این شهید بزرگوار درس و الگو بگیریم، گفت: شهید چمران پایه‌ریز جبهه مقاومت قبل از انقلاب در لبنان بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: ما شخصیتی همچون شهید چمران کم داریم زمانی که وزیر دفاع کشور بود، همزمان در عملیات‌ها حضور پیدا می‌کرد تا اینکه در دفاع مقدس به شهادت رسید.

وی با تأکید بر اینکه باید همگی کمک کنیم آموزش قرآن از کودکی برای فررندان فراهم شود، عنوان کرد: امیدوارم خدا توفیق دهد در راه سربازی برای ولایت بتوانیم نیروی تراز انقلاب تربیت کنیم.

سردار مجیدی گفت: یکی از رسالت‌های بزرگی که حضرت زهرا (س) در رکاب حضرت علی (ع) انجام داد این بود که فرزندی تربیت کرد که در طول تاریخ، تمام بشریت مدیون آنها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین رسالت ما تربیت است که امیدوارم ما هم در این مسیر قرار بگیریم و فرزندان خوبی تربیت کرده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار