جمعی از راویان دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۰۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از پیشکسوتان و یادگاران عرصه جهاد و شهادت و راویان دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت مناطق کُردنشین استان آذربایجان غربی و کردستان با حضور در مناطق شمالغرب با فرمانده و رزمندگان تیپ ۴۸ فتح دیدار کردند .
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار به بیان رشادت های و افتخارآفرینی های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان عرضه جهاد و شهادت اشاره کرد و خطاب به آنها گفت: شما با شهدا بودید و ماندید تا روایتگر جنگی باشید که اسلام در طول تاریخ به خود ندیده است.

سردار حسن حکمتیان افزود: قدردان حضور شما هستیم و این توفیق نصیب ما شد تا در خدمت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و راویان دفاع مقدس استان های کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی و کردستان باشیم. 

وی گفت: امروز دشمن به واسطه شجاعت  ایثارگران، آزادگان و رزمندگان جرئت استفاده از گزینه نظامی علیه ایران اسلامی را ندارد .

حکمتیان بیان کرد: کُردهای غیور حق بزرگی بر گردن این کشور دارند و در خط مقدم مبارزه با دشمن بودند و معتقدیم تمامی خانواده های آنها ایثارگراند زیرا زیر بمباران دشمن و درگیر گروه های تروریستی بوده اند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح ابراز داشت: اگر برادران کُرد امنیت را مناطق مرزی برقرار  نکنند آن امنیتی که مدنظر ماست حاصل نخواهد شد.

وی خطاب به پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و راویان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه شما این افتخار را داشتید که در کنار برادران کُرد در دفاع از این مملکت مقابل دشمن ایستادگی کردید و جنگیدید. 

حکمتیان افزود: با اتحاد و همدلی و همبستگی نخواهیم گذاشت که جزیره امن ایران اسلامی دچار ناامنی شود و به صورت شبانه روزی در حال آفند و پدافند هستیم. 

وی به حضور رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در مناطق مرزی شمالغرب و دفاع از وطن اشاره کرد و گفت: در سال ۹۰ این یگان نظامی در مبارزه با گروه های تروریستی پژاک هفت نفر شهید شدند و ۴۰ نفر نیز به مقام جانبازی نایل آمدند.

حکمتیان ابراز داشت: از سال ۹۶ و ۹۸ تاکنون نیز در این مناطق حضور داریم و خادم ملت عزیز ایران اسلامی خواهیم بود.

 

دیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزی +( تصاویر)

دیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزیدیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کُرد و لر با فرمانده تیپ ۴۸ در مناطق مرزی

 

ارسال نظرات