رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج تهدیدات دشمنان را به فرصت‌های پیشرفت کشور تبدیل کرده و در این زمینه اجرای مدل لیبرالی و تفکرات لیبرالی باید در جامعه کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۲۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سردار محمد زهرایی ظهر دیروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج سازندگی بر محور اجرای عدالت در توزیع عادلانه منابع در روستاها و محرومیت‌زدایی و فراهم‌سازی بسترهای لازم در روستاها برای ایجاد زمینه‌های حیات مجدد روستاها است.

وی بیان کرد: رونق‌بخشی به تولیدات کشاورزی و فراهم‌کردن بسترهای مناسب با انجام اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج در روستاها به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه اجرای نهضت آبرسانی به روستاها و راه‌اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی با احیای جاده‌های روستایی در روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: رسالت مهم جهادگران در مناطق مختلف و کم‌برخوردار کشور محرومیت‌زدایی و فراهم‌سازی زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون است و با توجه به شجره طیبه بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی به دنبال برداشتن بارهای بر زمین مانده نظام جمهوری اسلامی است.

زهرایی ادامه داد: جامعه‌سازی اسلامی همراه دولت‌سازی انقلابی است و باید با مدیریت و اصلاح ریل نظام اداری کشور بتوانیم انجام کارها را با روحیه جهادی و انگیزه الهی رقم بزنیم و کارها را با روحیه جهادی و انگیزه الهی انجام دهیم که به همین منظور تبدیل مدل اقتصاد مقاومتی به دستورالعمل لازم‌الاجرا امری لازم و ضروری است و درصدد هستیم تحول اقتصادی در کشور را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: بسیج تهدیدات دشمنان را به فرصت‌های پیشرفت کشور تبدیل کرده و در این زمینه اجرای مدل لیبرالی و تفکرات لیبرالی باید در جامعه کنار گذاشته شود چرا که این تفکرات توسط برخی مدیران سبب شده تا برخی از روستاها خالی از سکنه شود و با افزایش مهاجرت به شهرها و افزایش حاشیه‌نشینی روبه‌رو شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات