خبرهای داغ:
گفت وگو با مادر ۳۸ ساله اراکی و صاحب ۶ فرزند:

فرزندآوری در وضعیت جمعیتی کشور، جهاد است / سبک زندگی مقام معظم رهبری الگوی ما برای زندگی است

ملیحه مظفری نیا متولد سال ۱۳۶۳ است. او مادر ۶ فرزند و همچنین فعال و کنشگر حوزه جمعیت و تربیت است. مظفری نیا در مقطع کارشناسی ارشد رشته اخلاق و تربیت اسلامی در حال تحصیل است.
کد خبر: ۹۴۴۱۰۸۱
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،-مادر جوان و صاحب ۶ فرزند که ساکن استان مرکزی با اشاره به اینکه زمانی که می خواستم ازدواج کنم با همسرم قرار گذاشتیم از زندگی حضرت آقا الگو بگیریم، افزود: البته آن موقع هنوز صحبت از جمعیت نبود ولی ما این تصمیم را داشتیم و از فرزند سوم به بعد مسائل حوزه جمعیت مطرح شد و کتاب «ایران جوان بمان» منتشر شد که آمار وحشتناکی از پیری و کاهش جمعیت ارائه می داد ما هم تصمیم گرفتیم جهاد کنیم.
- گفت و گویی صمیمانه با این طلبه جوان و خوش ذوق انجام داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست .
چگونه تصمیم گرفتید یک خانواده خوش جمعیت باشید و قبل از ازدواج چه طور نگاه تان را عوض کردید؟
من از کودکی بچه ها را خیلی دوست داشتم حتی الان هم بعد از ۶ فرزند نوزادان را خیلی دوست دارم. من خانواده سوت و کور را دوست ندارم. یک وقت هایی به سکوت نیاز داریم اما اینکه همیشه سکوت باشد اذیت می شوم. بودن در اجتماع را دوست دارم.
زمانی که می خواستم ازدواج کنم با همسرم قرار گذاشتیم از زندگی حضرت آقا الگو بگیریم. البته آن موقع هنوز صحبت از جمعیت نبود ولی ما این تصمیم را داشتیم و از فرزند سوم به بعد مسائل حوزه جمعیت مطرح شد و کتاب «ایران جوان بمان» منتشر شد که آمار وحشتناکی از پیری و کاهش جمعیت ارائه می داد ما هم تصمیم گرفتیم جهاد کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات
آخرین اخبار