خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: برای ارتقاء جایگاه حوزه کشاورزی فارس در سطح کشور باید بیش از گذشته و با یک نگاه ویژه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۵۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان فارس، سردار بوعلی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن تاکید بر اهمیت حوزه کشاورزی و تولید محصولات غذایی، اظهارداشت: استان فارس با دارا بودن ظرفیت‌های منحصر به فرد در تولید محصولات راهبردی  و سرمایه انسانی متخصص همواره یکی از استان‌های شاخص کشور در حوزه تولید محصولات کشاورزی بوده است.

وی افزود: برای ارتقاء جایگاه بخش کشاورزی فارس در سطح کشور و افزایش کیفی و کمی محصولات غذایی تولید شده در استان باید بیش از گذشته و با یک نگاه ویژه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت استفاده از دانش بومی و ظرفیت‌های علمی نخبگان جوان فارس، خاطرنشان کرد: متخصصین بسیجی در سازمان بسیج جامعه کشاورزی فارس به عنوان سفیران جهش تولید کشاورزی آماده تعامل و هم افزایی با نهادهای مسئول در راستای هوشمندسازی بخش کشاورزی با رویکرد ارتقاء بهره‌وری محصولات راهبردی و مزیت‌دار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها