خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: هدف دشمن ناامیدی مردم و جدایی آن ها از نظام و ولایت است لذا باید مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن ایستادگی کرد.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۳۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار اسماعیل فرجی یک شنبه شب در مجمع فرهنگیان انقلابی خراسان شمالی که در سالن لاله بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان پس از رحلت پیامبر اکرم سعی کردند مسیر اسلام را منحرف کنند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: این انحراف به حدی بود که حضرت امام علی (ع) و دیگر ائمه توسط خود مسلمانان و نه کفار به شهادت رسیدند.

وی افزود: دشمن امروز نیز به دنبال این بود که پس از رحلت امام خمینی، مسیر انقلاب منحرف شود و مردم پشت ولایت را خالی کنند.

فرجی گفت: اکنون در خیال خود به دنبال انحراف مسیر ولایت هستند اما این خیال کور است و انقلاب اسلامی به دست امام زمان خواهد رسید.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به تلاش دشمن در ناامیدی مردم گفت: فرهنگیان باید مقابل این هجمه ایستادگی کنند زیرا دشمن می‌خواهد نظام و ولایت از مردم جدا شوند.

وی بیان کرد: کشور علی رغم وجود مشکلات در اوج اقتدار است زیرا انقلاب سال ۵۷ تکثیر شده و هراس دشمن از این مسئله است؛ امروز موجودیت رژیم اسرائیل به خطر افتاده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها