۶۶ کانون اوقات فراغت مددجویان ایلام فعالیت خود را آغاز کردند

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ۶۶ کانون اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد ایلام فعالیت خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۶۸
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، 66 کانون فرهنگی، تربیتی اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد ایلام به صورت همزمان فعالیت خود را در مراسمی با  حضور« حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان ایلام،مدیرکل کمیته امداد و تعدادی دیگر از مدیران کل دستگاههای فرهنگی استان ایلام در استان آغاز کردند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین با ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی کمیته امداد استان گفت: امسال بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بیش از 15 میلیارد تومان صرف ارائه خدمات فرهنگی به خانواده های مددجو و نیازمند این استان می شود.

 

« رضا طاهری» به برنامه های کانون های تابستانی اوقات فراغت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در مجموع 2 هزار و 500 نفر دانش آموز، دانشجو و خانواده های آنها از برنامه های این کانونها برخوردار، ضمن اینکه اعزام یک هزار نفر به اردوهای سراسری و اعزام 700 نفر به اردوهای زیارتی از برنامه های جانبی این کانونها خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: آموزش مهارتهای زندگی، آموزش مهارتهای شغلی وکسب و کار ،ارائه آموزش های هنری و آموزشهای دینی و خانواده محور از جمله دیگر برنامه های این کانونها خواهد بود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به حمایت کمیته امداد ایلام از 11 هزار دانش آموز و دانشجو گفت: هم اکنون 80 دانشجوی دکترا و 290 نخبه علمی از خدمات ویژه فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد استان برخوردار هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار