مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کوهبنان:

تحقق محله اسلامی منجر به دولت اسلامی می شود/الگوی ما جوشیدن کار از مساجد است

حجت الاسلام هنرهوده گفت:  هدف از تحقق محله اسلامی، نهادسازی است که در نهایت رسیدن به مردم سالاری دینی را پیگیری می‌کند و الگوی ما جوشیدن کار از مساجد با نقش آفرینی مردم است.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۵۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کوهبنان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در راستای تحقق محله اسلامی گفت:  تحقق محله اسلامی به معنای حل تمامی مشکلات و رسیدن به جامعه و دولت اسلامی است و نقش امام محله در این مسیر بسیار تعیین کننده است.

وی افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا بسیج با استفاده از حلقه‌های میانی و افراد محلی، بتواند وارد دوره جدیدی از هویت اسلامی ایرانی محلات شود.

حجت الاسلام هنرهوده در ادامه گفت:  هدف از تحقق محله اسلامی، نهادسازی است که در نهایت رسیدن به مردم سالاری دینی را پیگیری می‌کند و الگوی ما جوشیدن کار از مساجد با نقش آفرینی مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کوهبنان با بیان اینکه تحقق محله اسلامی پیامد‌های خیلی خوبی خواهد داشت، ادامه داد: این طرح از مسجد شروع می‌شود و با کمک پایگاه‌های بسیج، نخبگان را از اقشار مختلف شناسایی و در نهایت شورای تحول محله تشکیل می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار