خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مریانج:

خط مقدم امربه معروف و نهی از منکر، مردم هستند

همدان- امام جمعه شهر مریانج با اشاره به بحث حجاب گفت: خط مقدم امربه معروف و نهی از منکر، خود مردم هستند و به دنبال این هستیم که امربه معروف را مردمی کنیم تا مردم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشند.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۵۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام یاسر مظاهری در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته عفاف و حجاب که با حضور فرمانده حوزه و شورای حوزه مقاومت بسیج شهیده نسرین افضل همدان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث حجاب اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که آنچه امروز می‌توانیم انجام دهیم و از دست ما برمی‌آید کار ایجابی است.

وی با اشاره به اینکه کار سلبی کم کاربرد دارد، گفت: خط مقدم امربه معروف و نهی از منکر، خود مردم هستند و به دنبال این هستیم که امربه معروف را مردمی کنیم تا مردم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشند.

امام جمعه شهر مریانج با بیان اینکه در بحث عفاف و حجاب اولویت کارها باید فعالیت‌های ایجابی باشد، عنوان کرد: کار باید به صورت ریشه‌ای حل شود.

وی افزود: ما نیاز به بازخوانی قانون حمایت از عفاف و حجاب داریم تا خانم‌ها مطلع شوند این قانون ‌چه ظرفیتی است.

مظاهری با اشاره به اینکه ما قوانین مربوط به عفاف و حجاب کم نداریم، ابراز داشت: یکی از آن قانون‌ها، قانون ۴۴۷ شورای انقلاب است که این مصوبه در راستای گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و‌حجاب در جامعه است که تکلیف ۲۸ دستگاه دولتی در این قانون مشخص است.

وی تأکید کرد: در حوزه عفاف و حجاب باید نفر داشته باشیم تا مطالبه‌گری کنیم و مسئولین باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات