خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان گفت :شهید بهشتی شجاع و اهل بصیرت بود و الگویی برای جهاد تبیین است .
کد خبر: ۹۴۴۱۵۲۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

شهید بهشتی الگوی جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان سمنان در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در حسينيه ثارالله(ع) گفت: علماء نگهبانان مرزهای دینی هستند و این علما هستند که با تخصصی که در امور دین دارند مراقبند تا تحریف در دین به وجود نیاید .

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به سالگرد واقعه هفتم تیر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران ایشان گفت :شهید بهشتی در مقابل انحراف و فتنه‌گری دشمنان انقلاب ایستاد و منطقی پاسخ داد و در مواجهه با جدایی‌طلبان که در جامعه به‌دنبال تفرقه بودند با بصیرت ایستادگی کرد .

وی با اشاره به نقش شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی گفت: شهید بهشتی به‌عنوان یک فقیه جامع‌الشرایط بود که قانون اساسی را به کمک فقها بر مبنای دین و فطرت تدوین کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اصل صد و ده قانون اساسی افزود شهید بهشتی مظلومانه در مقابل بدخواهان و کج اندیشان ایستادگی کرد تا اصل بنیادین صد و ده قانون اساسی که همان اصل ولایت فقیه است در انقلاب ماندگار و تفکر خطرناک لیبرال‌ها ریشه‌کن شود .

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به خدمات شهید بهشتی در طول دوران مبارزه با رژیم پهلوی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت :شهید بهشتی محور مبارزه با لیبرالیسم و منافقین بود و با تأسیس مدرسه حقانی که علمای بزرگی را تربیت کرد ،اقدامات برجسته ای را به يادگار گذاشت.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد:شهید بهشتی مظلومانه زیست و خار چشم دشمنان بود زیرا که دشمنان در صدد بودند با ترور شخصیتی این شهید مانع دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی شوند که به برکت خون شهدا،  انقلاب اسلامی استوار و پابرجا ماند و شخصیت حقیقی شهید بهشتی پس از شهادت مظلومانه توسط سازمان تروریستی منافقین برای جامعه آشکار شد .

وی در ادامه‌ شخصیت شهید بهشتی را شخصیتی ممتاز دانست و عنوان کرد: ما مدیون خون پاک شهید بهشتی و شهدای مظلوم هفتم تیر هستیم و باید ادامه‌دهندگان راه این شهدا باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها