فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

بسیج میدان جهاد و مبارزه و نقطه کانونی عزت امت اسلامی است/ اجرای ۱۲۵ میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در استان مرکزی

سردار کریمی با بیان اینکه بسیج میدان جهاد و مبارزه است،گفت: جوانان و ملت ایران با بسیج قله های بلندی را فتح نمودند و درخشش بسیج در همه ابعاد به برکت الهی بودن این نیروی مقدس و مبتنی بر رهنمودهای ولایت و مردمی بودن آن است.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۸۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه دلیجان اظهار کرد: بسیج مولود انقلاب اسلامی و محصول مکتب و تفکر امام خمینی(ره) برای رسیدن به تمدن اسلامی است که در طول ۴۳ سال گذشته رشد کرده و به شجره طیبه قدرتمند تبدیل شده و بسیج تغییر دهنده معادلات دشمنان علیه انقلاب است و ملت ایران با بسیج راهبردهای دشمن در حوزه های مختلف را با شکست های جدی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج میدان جهاد و مبارزه است،گفت: جوانان و ملت ایران با بسیج قله های بلندی را فتح نمودند و درخشش بسیج در همه ابعاد به برکت الهی بودن این نیروی مقدس و مبتنی بر رهنمودهای ولایت و مردمی بودن آن است.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه ساختن ایران قوی با بسیج امکان پذیر است، گفت: ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته با بسیج در جهادهای اطلاعاتی، امنیتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی و فرهنگی به موفقیت های بزرگ رسیده و قطعا در جنگ شناختی و عملیات روانی دشمنان نیز ، بسیج با جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه ها توطئه های دشمنان را شکست خواهد داد.

وی افزود: بسیج یک هویت دینی، انقلابی و اخلاقی است که در بین ملت ایران طنین انداز شده و به برکت انقلاب در سایر کشورها ترویج پیدا کرده و امروز بسیج نقطه کانونی عزت امت اسلامی است و به برکت بسیج وحدت و انسجام میان ملت ایران و امت اسلام ایجاد شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: اینکه ما می گوییم بسیج پناهگاه مردم است باید روز به روز این مسئله مورد توجه قرار گیرد و بسیج باید برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تمام توان خود را به میدان بیاورد و لحظه به لحظه باید برای نفوذ در قلب های مردم و مستضعفین تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: بسیج متناسب با شرایط و نیازهای کشور ماموریت ها و رسالت های خود را با قوت انجام می دهد و در راستای حل مشکلات مردم و کشور با روحیه جهادی و ازخود گذشتگی همه توان را به میدان خواهیم آورد.

سردار کریمی با اشاره به اینکه به برکت سازماندهی بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور در استان مرکزی خدمت رسانی به مردم شتابنده در حال انجام است،گفت: تاکنون بیش از ۱۱۰ پروژه محرومیت زدایی طی یکسال گذشته در بخش های مسکن محرومین، لایه روبی و احیای قنوات، راه بین مزارع، کانال های انتقال آب و سایر موضوعات کشاورزی به بهره برداری رسیده و پروژه های دیگر در دستور کار است که سهم سپاه و بسیج در پروژه های جاری بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان است.

وی افزود: آبرسانی آب شرب، آب کشاورزی، مسکن محرومین و راه های روستایی ۴ بخش پروژه های محرومیت زدایی در دستور کار سپاه است که بسیج با مشارکت آبفا به ۴۰ روستای دارای تنش آبی استان آبرسانی می کند و بیش از ۴۵ پروژه آب کشاورزی نیز در حال انجام است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین رسالت های بسیج‌ تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که در این راستا سند ده ساله اعتلای بسیج در دستور کار قرار گرفته و در این سند کلیه اقشار و سنین و نیازهای مهم جامعه و مردم مورد توجه قرار گرفته و سیر تربیتی و آموزشی بیشتر مورد توجه است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار