خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام میرزایی:

امروز ایران اسلامی در بسیاری از موضوعات جزء کشورهای پیشتاز در دنیا است

همدان-امام جمعه شهر دمق گفت: ایران در زمان قبل انقلاب از لحاظ علمی در دنیا به حساب نمی‌آمد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از موضوعات جزء کشورهای پیشتاز در دنیا هستیم.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۴۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام میرزایی، امام جمعه شهر دمق به همراه حجت‌الاسلام ابراهیمی سرمربی حلقات صالحین از حلقه صالحین شهید اکبر ابراهیمیان بازدید کردند.

امام جمعه شهر دمق در این بازدید گفت: ایران در زمان قبل انقلاب از لحاظ علمی در دنیا به حساب نمی‌آمد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از موضوعات جزء کشورهای پیشتاز در دنیا هستیم.

حجت‌الاسلام میرزایی هدف از اجرای حلقات صالحین را دو مورد عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف این است که آینده کشور به دست شما نوجوانان و جوانان است و شما هستید که باید کشور را در زمینه‌های علمی، آموزشی و... اداره کنید.

وی ادامه داد: هدف دیگر این است که شما سرباز امام زمان (عج) شوید و سرباز امام زمان(عج) باید هم از لحاظ علمی، هم از لحاظ اخلاقی نمونه باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، سرمربی حلقات صالحین نیز ضمن تقدیر از سرگروه و متربیان، بر کیفی‌سازی محتوای حلقات، قرائت قرآن و بیان احکام و سیره شهدا تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات