خبرهای داغ:
فرمانده یگان شهید سلیمانی نهاوند:

شهید سهرابی فرمانده و جوانی انقلابی بود

همدان-فرمانده یگان شهید سلیمانی نهاوند گفت: سردار شهید سهرابی الگویی برای فرماندهان و جوانان انقلابی است.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۰۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، وهاب رضایی مفرد در دیدار با خانواده سردار شهید حیدر سهرابی اظهار کرد: امروز ۳۰ نفر از نیروهای یگان شهید حاج قاسم نهاوند به نمایندگی از همرزمان شهید سهرابی بر سر مزار و منزل شهید حاضر شدیم و اولین دیدار با خانواده‌های شهدا را از خانواده فرمانده شهیدمان سردار شهید حیدر سهرابی شروع کردیم تا دستگیر ما در این جهان و آن دنیا شوند.

وی افزود: هدف از تاسیس یگان رزمی و آموزشی شهید حاج قاسم با حضور پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس انجام امور فرهنگی و شناسایی همه خانواده شهدا در نقاط مختلف نهاوند است.

فرمانده یگان رزمی و آموزشی حاج قاسم سلیمانی نهاوند گفت: باید کارهای انقلابی و فرهنگی مذهبی سردار شهید حیدر سهرابی در دوران قبل و بعد از انقلاب برای نسل جدید تبعین شود و از آن الگو برداری شود.

وی اظهار داشت: سردار شهید حیدار سهرابی قبل از انقلاب در شغل بنایی در تهران در شرکتی کار می کرد که مهندسان ان مستشاران آنریکایی بودند که ایرانی ها را مسخره می کردن ولی شهید سهرابی بیکار ننشست و جواب توهین های آنها راداد و گفت اینجا مملکت ما ایرانی ها است و باید شما آمریکایی اینجا را ترک کنید.

رضایی مفرد گفت: امروز همه رزمندگان تجدید میثاقی دوباره با شما خانواده شهید سهرابی کردند و حضور بر سرمزار ایشان ما را به خاطرات دهه ۶۰ با شهید بزرگوار بود.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند صداوسیمای مرکز همدان در مورد تولید فیلم مستند حیدر در زادگاه این شهید در روستای تکه گفت: باید زندگی شهدای مانند سردار شهید حیدر سهرابی را در قاب تلویزیون فضای مجازی و به صورت کتاب در اختیار نسل جدید قرار داد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح منقش به عکس شهید حاج‌ قاسم سلیمانی از فرزند شهید سهرابی تجلیل شد.

شهید سهرابی فرمانده و جوانی انقلابی بود

شهید سهرابی فرمانده و جوانی انقلابی بود

شهید سهرابی فرمانده و جوانی انقلابی بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات