خبرهای داغ:
در مراسمی دکتر یدالله عابدی به‌ عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد معارفه شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۲۸
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مراسم تکریم و معارفه با حضور مباشری فرماندار ویژه و نماینده استاندار شهرستان نجف آباد، بنی لوحی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، درستکار رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حاج صادقیان رئیس دانشگاه فرهنگیان شهید آیت نجف آباد و برخی مسئولین شهرستان نجف آباد برگزار شد، از تلاش‌های عیدی محمد طرقی سرپرست سابق مدیریت آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است عابدی پیش از این سابقه کارشناسی اداره آموزش و پرورش و تدریس در دانشگاه فرهنگیان شهید آیت نجف آباد را داشته و از فعالین و اساتید حوزه کارگردانی و تصویر برداری و مسئول بسیج هنرمندان شهرستان نیز می باشد.
فرماندار شهرستان نجف‌آباد اظهار داشت: امیدواریم مدیریت جدید به طور جدی پروژه مهر را دنبال کند و در این مسیر از همه نیروهای توانمند بهره ببرد تا شاهد رشد این اداره باشیم چرا که در سنوات گذشته نجف‌آباد همواره در میان شهرستان‌های مطرح استان بوده است.
سید احمد بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان نیز در ادامه ابراز داشت: در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم و اکثریت ما دغدغه فرهنگ را داریم که در این راستا همه ما موظفیم در این سنگر تلاش می‌کنیم و باید سکانداری آموزش و پرورش را یک سنگر تلقی کنیم. 
عابدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد بیان نمود: با استعانت از درگاه حق و آرزوی توفیق خدمت خالصانه و صادقانه، جهت برنامه ریزی هدفمند با همکاری و تعامل با سایر دستگاه ها، مدیران و به طور کلی جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان نجف آباد به منظور توسعه و رفع مشکلات آموزش و پرورش اقدام می ورزیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها