خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی فارس گفت: دوره توانمندسازی مدیران نواحی و فرماندهان پایگاه‌های علمی فارس به مدت دو روز در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۵۱
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، احمدرضا قاسمی اظهار داشت: دوره توانمندسازی مدیران علمی نواحی و فرماندهان پایگاه های علمی سطح استان فارس به مدت دو روز در تاریخ های شش و هفت تیر ماه در شهر مقدس شیراز برگزار شد.

وی با اشاره به حضور بیش از 80 نفر در این دوره تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره توانمندسازی این است که مدیران علمی و فرماندهان پایگاه های علمی باید ضمن آگاهی از آخرین اخبار و تحولات روز دنیا، خود را به مکانیزم ها و ابزارهای بروز دنیا مسلح کنند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان ادامه داد: هر ساله دوره توانمندسازی برای مدیران علمی نواحی سپاه در سطح استان فارس برگزار می کنیم که امسال سعی شده نسبت به سال های قبل متفاوت تر باشد.

وی درخصوص تفاوت های این دوره نسبت به دوره های سال های قبل گفت: در این دوره توانمندسازی تلاش شده از کلیشه ها فاصله گرفته و سرفصل ها و مباحث کاربردی و نیاز روز مدیران علمی در دستورکار باشد و بیشتر به سمت واقعیت ها پیش برویم.

به گفته این مقام مسئول، برنامه ریزی و مقدمات برگزاری دوره توانمندسازی مدیران علمی نواحی و فرماندهان پایگاه های علمی سطح استان فارس بیش از دو ماه زمان برده تا این دوره با بهترین نحو ممکن برگزار شود.

قاسمی همچنین از انجام بازدید علمی از پنج زون علمی شاخص شهر شیراز، پارک علم و فناوری استان فارس، شهرک بزرگ صنعتی شیراز، برج پژوهشی محمد رسول الله (ص)، کارخانه نوآوری و پردیس شرکت های دانش بنیان توسط مدیران و فرماندهان پایگاه های علمی در طی این دوره خبر داد تا در سال دانش بنیان و اشتغال آفرینی با فرآیند تبدیل ایده به یک شرکت، مشکلات آن و موضوعات مبتلابه آشنا شوند.

وی با اشاره به چشم انداز کشور در حوزه علم و فناوری عنوان کرد: چشم انداز اصلی کشور قرار گرفتن در میان ۱۰ کشور قدرتمند در حوزه علم و فناوری است که یکی از ابزارهای توانمند آن می تواند پایگاه های علمی با حضور جوانان نخبه و توانمند باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها