خبرهای داغ:
سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر عنوان کرد: دانش آموزان می توانند با مراجعه به دفاتر حوزه های بسیج دانش‌آموزی در ادارات آموزش و پرورش و با دریافت معرفی نامه از ۳۰ درصد تخفیف در حوزه ورزش و استفاده از سالن های ورزشی مشخص، بهره مند شوند.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۸۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

قزوین_ ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در جمع خبرنگاران بیان کرد: برنامه ها، کارگاه ها و کلاس های مناسبی با استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران برای تکمیل و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: بازدید علمی از مراکز پژوهشی، علمی، تحقیقاتی و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، برگزاری کلاس‌های تقویتی دروس مختلف و همایش‌های علمی از جمله برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در بخش مدیریت علمی است.

 

این مسئول ابراز کرد: هماهنگی خوبی با کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش صورت گرفته تا دانش آموزان از برنامه ها و کلاسها و دوره های مهارت آموزی این کانون ها استفاده کنند.

 

رسولی‌فر بیان کرد: فصل تابستان فرصت خوبی برای انجام فعالیتهای ورزشی و فراگیری مهارت در یکی از رشته های ورزشی است و دانش آموزان بسیجی می توانند در رشته های مختلف ورزشی از جمله آمادگی جسمانی، بدنسازی، ژیمناستیک و ورزشهای رزمی و باستانی و غیره صاحب مهارت و توانمندی شوند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: دانش آموزان می توانند با مراجعه به دفاتر حوزه های بسیج دانش‌آموزی در ادارات آموزش و پرورش و با دریافت معرفی نامه از ۳۰ درصد تخفیف در حوزه ورزش و استفاده از سالن های ورزشی مشخص، بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها