مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان؛

عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۷۲ روستای محروم هرمزگان آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۷۲ روستای محروم هرمزگان و به صورت نمادین در روستا درجادین بخش سندرک میناب با حضور استاندار، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان و جمعی از مسوولان استانی آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۳۲
|
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این طرح در ۷ شهرستان شامل ۱۵ روستای سیریک، ۱۳ روستای حاجی آباد، ۱۲ روستای میناب ، ۱۰ روستای پارسیان، ۱۰ روستای رودان ، ۶ روستای بندرعباس و ۴ روستای بستک از این نعمت آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

سرهنگ اصغر صادقی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود که شامل ۱۰ مخزن آب شرب با گنجایش ۶۰۰ مترمکعب، ۱۴۱ هزار و ۸۵۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع می باشد.

وی بیان داشت: هفت هزار و ۲۳خانوار با جمعیتی افزون بر ۲۸ هزار و ۱۹۲ نفر از مزایای این طرح آبرسانی بهرمند می‌شوند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: منبع تامین اعتبار این پروژه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی ،بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی انجام و اجرای آن با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان، دهیاران و شوراهای اسلامی، گروه‌های جهادی بسیج می‌باشد.

وی پیش بینی کرد: تا پایان امسال نیز آبرسانی به ۱۱۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در روستاهای محروم هرمزگان صورت می گیرد.

همچین در ادامه از حفاظ قرآنی در روستای درجادین بخش سندرک میناب تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار