امام جمعه شهر دلوار درمراسم سالگرد شهادت شهیدشورکی گفت:امروز اگر راه شهدا را ولایت مداری معرفی میکنیم در واقع ولایت مداری در رفتار شهدای ما متجلی بود
کد خبر: ۹۴۴۲۰۸۱
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین حاج عباس فریدونی امام جمعه شهر دلوار از خصایای شهید شورکی گفت:شهید حجت الاسلام غلامحسین شورکی کسی بود که معنای شجاعت را در عملش به خوبی می‌توان تفسیر کرد.
امام جمعه شهر دلوار که از همرزمان شهید شورکی بودند افزود:رمز بقای انقلاب را رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی است. وی با اشاره به ولایت مداری شهدای دفاع مقدس تأییدکرد:امروز اگر راه شهدا را ولایت مداری معرفی میکنیم در واقع ولایت مداری در رفتار شهدای ما متجلی بود.
ایشان درپایان بابیان خاطراتی از شجاعت این شهید بزرگوار گفت:شهید حجت الاسلام غلامحسین شورکی کسی بود که معنای شجاعت را در عملش به خوبی تفسیر کرد و آن زمانی که در جزیره مجنون همه ما زیر باران گلوله متوقف شده بودیم و همرزمانمان در جلو به گلوله آرپی جی نیاز داشتند این شهید بزرگوار بدون ترس وارد میدان شد و به همرزمانش یاری رساند.
این مراسم توسط پایگاه مقاومت بسیج مالک اشترشورکی وباحضورگسترده مردم روستای شورکی،بسیجیان ،رزمندگان،جانبازان،امام جمعه شهر اهرم وریاست بنیادشهید وایثارگران شهرستان برگزارشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات