خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

زندان در حکومت اسلامی آموزشگاه نیکی هاست / از ابتدای کرونا ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرده ایم

سردار ملک شاهکوهی گفت: زندان در حکومت اسلامی یک دانشگاه است و امروز به برکت انقلاب اسلامی زندان های ما یک آموزشگاه برای نیکی ها هستند.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۲۸
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

زندان در حکومت اسلامی آموزشگاه نیکی هاست / از ابتدای کرونا ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرده ایم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم جشن آزادی ۲۶ زندانی جرائم غیرعمد گرگان گفت: سپاه نینوا از ابتدای کرونا نزدیک به ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده های خود بازگردانده است و در تلاشیم این روند را با همتی مضاعف ادامه دهیم.

وی افزود: زندان در حکومت اسلامی یک دانشگاه است و امروز به برکت انقلاب اسلامی زندان های ما یک آموزشگاه برای نیکی ها هستند و  رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصا روی این نکته تاکید دارند.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: فضای زندان ها در جمهوری اسلامی در قیاس با زندان های دوران طاغوت مخصوصا زندان های ساواک قابل مقایسه نیست و امروز اقدامات تربیتی ، فرهنگی و مهارت آموزی خوبی در زندان ها صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان اظهار داشت: البته حضور در زندان در شان هیچکدام از شما نبوده لیکن دست تقدیر اینگونه رقم زده که با جرمی غیرعمد مدتی مهمان این مکان باشید اما امروز با کمک خیرین شما را به آغوش خانواده بازمیگردانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار