گروه‌های جهادی افراد بی ادعا عرصه در سازندگی

فرمانده سپاه ناحیه شفت گفت: گروه‌های جهادی افراد بی ادعا در عرصه سازندگی هستند که در ساخت ۳۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان شفت هم نقش بسیار مهم داشتند.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۷۱
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ احمد نقدپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توجه به مستظعفین و رفع نیازهای آنان از جمله محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن محرومین است که باید به آن توجه جدی شود.

وی با اشاره به نقش گروه‌های جهادی در رفع محرومیت‌زدایی در کشور گفت: گروه‌های جهادی در کشور و استان گیلان بسیجیان مخلصی هستند که در برهه‌های حساس به یاری مردم شتافته و در ساخت مسکن محرومین و مرمت‌سازی بسیاری از منازل نقش مهمی دارند ولی همیشه این قشر از جامعه گمنام هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شفت از ساخت ۳۰ واحد مسکن محرومین در این شهر خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت‌گرفته توسط مردم، خیرین، بسیجیان و گروه‌های جهادی تاکنون ۳۰ واحد مسکن محرومین در چند ماه اخیر در شفت ساخته شده و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

نقدپور با بیان اینکه هزینه احداث این تعداد از واحد مسکن محرومین چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: برای ساخت ۳۰ واحد مسکن محرومین با تلاش‌های صورت گرفته دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معادل هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با قدردانی از زحمات خیرین در ساخت مسکن محرومین در شهرستان شفت، تصریح کرد: ۵۰ درصد اعتبارات جذب شده از محل سپاه پاسداران و کمیته امداد(محل هدایای مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان) بوده و مابقی با کمک خیرین ساخته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با تأکید بر نقش گروه‌های جهادی در احداث این تعداد واحد مسکن محرومین گفت: گروه‌های جهادی افراد بی ادعا در عرصه سازندگی هستند که در ساخت ۳۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان شفت هم نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات