خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی یمین:

خانواده محیطی مقدس برای پرورش فرزندان است

همدان-استاد حوزه و دانشگاه گفت: خانواده اولین محیطی است که فرزندان در ابعاد مختلف تحت تاثیر رفتار والدین هستند و محیطی مقدس برای پرورش فرزندان است.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۸۱
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی یمین در مراسم گردامیداشت سالروز ازداواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) در جمع کارکنان و سربازان سپاه ناحیه بهار با اشاره به  نقش پدر و مادر در سیر زندگی فرزندان اظهار کرد: خانواده اولین محیطی است که فرزندان در ابعاد مختلف تحت تاثیر رفتار والدین هستند و محیطی مقدس برای پرورش فرزندان است.

وی با بیان اینکه نقش پدری و مادری، نقشی اساسی در تربیت فرزندان  است، افزود: والدین مربیانی هستند که با کودک ارتباط دارند و ارتباط صحیح بین پدر و مادر و روابط سالم آنان با کودکان، زمینه رشد و پرورش اخلاقی فزندان است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بحث ازدواج و انتخاب درست گفت: ازدواج یکی از مهمترین تصمیماتی است که انسان در زندگی دارد و اگر این انتخاب درست باشد پیوند مقدس ازدواج  بین پسر و دختر بسته می‌شود و این پیوند یک شروع برای تکامل هر دو طرف در برهه جدیدی از زندگی است  و ثمره این پیوند مقدس فرزندانی خواهد بود که تحت تربیت والدین رشد خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات