هیئت عاشقان ولایت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه برگزار شد

هیئت عاشقان ولایت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۷۴۶
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ هیئت عاشقان ولایت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین طوسی مسئول تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در هیئت سیدالشهدا سرخه برگزار شد.

این برنامه با قرائت قرآن توسط قاری نوجوان علیرضا شیرعلی آغاز و سپس محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن خیرمقدم به مدعوین با بیان اهمیت تعلیم و تربیت در بسیج از فرماندهان پایگاه ها خواست تا پیوست تربیتی را در همه ی برنامه های بسیج مدنظر داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین طوسی به ابعاد تربیتی و عمق بخشیدن به تربیت در بسیج بر مبنای کلام امام خامنه ای (مدظله) پرداختند و از همگان خواست تا نسبت به تربیت چه در بسیج و چه در غیر بسیج توجه و مراقبت داشته باشند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه و استادیار شبکه تربیتی صالحین با اشاره به اصل خودسازی در تربیت اظهار کرد: خودسازی مقدمه ی جامعه سازی است. قشر مذهبی ها برای جذب افراد بیرون از بسیج و یا مسجد کافی است مودّت و محبّت را بین هم رواج دهند تا جذب واقعی اتفاق بیافتد.

او با اشاره به حربه های دشمن و سیره و روش اولیای دین در برخورد با موضوعات گفت: اسلام دین واقع بین است و بر مبنای واقعیات به دنبال ارزش های الهی است.

استادیار شبکه تربیتی صالحین در ادامه ضمن همدردی با مردم در موضوع معیشت به خدمات و کارهای اساسی دولت برای حل معیشت مردم پرداخت.

در پایان مراسم مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه سپاه شهرستان سرخه ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدعوین؛ مهدی شیرعلی را به عنوان مسئول دارالقرآن بسیج ناحیه معرفی کرد.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار