خبرهای داغ:

15 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در سرخه برگزار می شود

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از برگزاری 15 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۳۶۹۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته عفاف و حجاب سال 1401 ویژه برنامه های متنوعی به همت بسیج جامعه زنان نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موضوع حیا و عفت دو مقوله مهم برای بروز و ظهور حجاب در جامعه و سطح فرهنگ عمومی کشور است.

او افزود: در طول هفته برنامه هایی چون میقات صالحین همراه با نمایشگاه عکس و حجاب در مصلی نماز جمعه برپا شد. پیاده روی خانوادگی و اجتماع باشکوه مادرانه و دخترانه از میدان امام تا میدان بهشتی سرخه همراه با تجلیل از الگوهای حجاب «جشنواره طهورا»، برپایی غرفه عفاف و فضای مجازی و نمایشگاه عفاف و حجاب در حاشیه اجتماع نیز برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: حضور پنج تیم در رزمایش امر به معروف، اجرای برنامه سفیران مهر در طول هفته، برگزاری نشست تخصصی عفاف و حجاب، سبک زندگی، جلسات گفتگو محور، پرسش و پاسخ با موضوع عفاف و حجاب در طول هفته در محله ها و مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی و بازی های محلی در محله ها و پایگاه های مقاومت بسیج، آموزش و برش دوخت چادر به صورت رایگان در مساجد در طول هفته از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.

ادهم بیان داشت: اهدا کار تخفیف به خانم های باحجاب با هماهنگی و همکاری کسبه محله، اهدای شاخه گل به بانوان و دختران محله، تقدیر از بانوان فروشنده باحجاب و تذکر به فروشنده های کم حجاب با ارائه بسته های فرهنگی، معرفی خانواده موفق در بحث اخلاقی و حجاب جهت الگوسازی و تقدیر از آنان، خاطره گویی افراد محجبه از حجابشان با حضور در حلقات نوجوان و جوان، گفتگو با بانوان کارآفرین محله و تجلیل از آن ها نیز در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به برگزاری مسابقه پلاکاردنویسی و برپایی مسابقه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب ویژه کودکان و نوجوانان عنوان کرد: نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب همراه با ارائه هنرهای دست ساز و محصولات خانگی در طول هفته و هماهنگی با شهرداری جهت پخش کلیپ، سرود، انیمیشن و محتوا با موضوع عفاف و حجاب و واقعه مسجد گوهرشاد در تلویزیون شهری در طول هفته عفاف و حجاب برپا خواهد شد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره برنامه های عید غدیرخم گفت: دوجلسه شهرستانی با محوریت غدیر برگزار و برنامه ریزی های لازم در جهت برپایی کاروان شادی، اطعام علوی، ایستگاه صلواتی، فضاسازی شهری، همایش پیاده روی در روستا افتر، پویش هر خانه یک پرچم، پویش من غدیری ام و ویژه برنامه 10 شب 10 مسجد انجام شد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار