فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

باید جهاد تبیین را تبدیل به گفتمان عمومی کرد / اقشار ۲۲ گانه بسیج بهترین ظرفیت برای جهادتبیین است

ساری-سردار مسلمی با اشاره به حضور اساتید و جامعه نخبگانی ادامه داد: از اساتید صاحب نفوذ در حوزه‌های تربیتی در این قرارگاه استفاده شده تا فضای گفتمانی بوجود بیاید.
کد خبر: ۹۴۴۲۸۵۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، گردهمایی فعالان عرصه جهاد تبیین استان مازندران با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا  و متخصصین و صاحب نظرانی از حوزه‌ها و قشر‌های مختلف مردمی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب، گفت: برای آنکه بتوانیم توطئه‌های دشمن را نقش بر اب کنیم نیاز به یک جهاد همگانی با ظرفیت نخبگانی در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه‌هایی که دشمن در حال شبهه افکنی می‌باشد، داریم تا جهادی مبتنی بر واقعیت را برای نظام مهیا کنیم.

فرمانده سپاه کربلا از تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با استفاده از همه ظرفیت‌ها و دبیر‌ی معاونت سیاسی استان هم خبر داد و گفت: در حوزه‌های فرهنگی و علمی و نیز از کرسی‌های نظریه پردازی و تبینی در این قرارگاه استفاده شد.

سردار مسلمی با اشاره به حضور اساتید و جامعه نخبگانی ادامه داد: از اساتید صاحب نفوذ در حوزه‌های تربیتی  در این قرارگاه استفاده شده تا فضای گفتمانی بوجود بیاید.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ظرفیت رسانه ملی در جهاد تبیین خاطرنشان کرد: سپاه کربلا دارای اقشار ۲۲ گانه بسیج و همچنین ۴ هزار پایگاه مقاومت در مازندران است که میتوان در بطن و متن جامعه و در بین مردم جهاد تبیین را به عنوان یک گفتمان ارائه کرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه سازماندهی و ساماندهی در حوزه اساتید برای جهاد تبیین شده است، اضافه کرد: اساتیدی در بالاترین سطح توان و بیان، در این قرارگاه حضور دارند و یک برنامه مستمری برای هادیان، روشنگران، مربیان تربیتی صالحین و مسئول حوزه نمایندگی در سراسر استان طرح ریزی شده تا با مسائل و شبهات روز اشنا شده و به پاسخگوی آن پبردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار