معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

جنگ ترکیبی دشمنان با جهاد تبیین خنثی می‌شود

ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت:امروز دشمنان با ابزارهای مختلف به ویژه در فضای مجازی درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند که جهاد تبیین می تواند توطئه های دشمنان نظام را خنثی کند.
کد خبر: ۹۴۴۲۸۷۸
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

جنگ ترکیبی دشمنان با جهاد تبیین خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا امروز  در گردهمایی کنشگران و فعالین عرصه جهاد تبیین با حضور نخبگان، فرهیختگان ومبلغان اقشار بسیج درسالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا با گرامیداشت یادو خاطر امام و شهداگفت: امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و برای رسیدن به سعادت در هرسنگری باید ادا‌مه دهنده راه آنان باشیم.

سرهنگ مجیدی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب افزود: انقلاب ما با انقلاب‌های دیگر متفاوت است، زیرا انقلاب‌هایی که درجهان رخ داد مسیر خود را تغییرداد، اما انقلاب ما به بلوغ و تثبیت رسید وبه عنوان یک الگو در منطقه و جهان موجب بیداری اسلامی شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه دستاورد‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی موثر است ادامه داد:دشمن بعد انقلاب نیز به دشمنی خود ادامه داد و تلاش کرد با کودتا، ترور، تحمیل کردن جنگ، شبیه خون فرهنگی و وارونه جلوه دادن حقیقت کشور را به سمت نابودی بکشاند.

سرهنگ مجیدی اضافه کرد: درعرصه دیگر دشمن با یک جنگ ترکیبی هویت زدایی باور و اعتقاد نسل جدید را نشانه گرفت تا قطع زنجیره نسلی را میان نوجوانان، جوانان، انقلاب و نظام به وجودآورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در ادامه خاطرنشان کرد: درگیری ما با دشمن و غرب درگیری اعتقادی بوده و
باور واعتقاد ما اسلام ناب و اصیل است اکنون فعالان و کنشگران فرهیخته مجاهدین وسربازان خاکریز و صحنه جنگ جدید هستند که باید با تببین درست خنثی کننده حرکت دشمنان باشیم.

سرهنگ مجیدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اکنون که رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید دارند ماموریت و تلاش ما در این جهاد باید متفاوت و جدی باشد تا شاهد خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و اجرایی شدن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار