خبرهای داغ:

بررسی موانع ۱۷ واحد تولیدی صنعتی و معدنی شهرستان شاهرود

شاهرود_مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۲۸۸۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

بررسی موانع ۱۷ واحد تولیدی صنعتی و معدنی شهرستان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی تشنه دل با اشاره به بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان شاهرود گفت: هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به ریاست مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و با حضور دکتر خانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی به منظور بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
او گفت: در این نشست که با حضور مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان شاهرود برگزار شد مشکلات بیش از ۱۷ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، میراث فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع موانع پیش رو تصمیماتی اتخاذ شد.
مدیرکل صمت استان اظهار کرد: دریافت تسهیلات، امور بانکی، زیربنایی، واگذاری زمین، امور مالیاتی و تامین اجتماعی از عمده‌ترین مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی مدیران واحد‌های تولیدی در این جلسه بود.
تشنه دل اضافه کرد: سیاست‌های مدیرتی استان بر این می‌باشد که جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان متمرکز بر مرکز استان نباشد و این جلسه هم در همین راستا در شهرستان شاهرود برگزار شده است و این موضوع باعث می‌شود از توان مدیرتی شهرستان‌های تابعه در جهت رفع موانع تولید استفاده نمود و مشکلات را سریعتر بر طرف کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها