مسئول سازمان بسیج جامعه مهندسین کشاورزی کرمان:

بسیج در حوزه کشاورزی گام‌های جهادی برداشته است

سرهنگ عسکرپور گفت: بسیج در حوزه کشاورزی گام‌های جهادی برداشته است.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۰۹
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سرهنگ عسکرپور مسئول سازمان بسیج جامعه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان، سرهنگ پاداش جانشین سپاه ثارالله در اقشار وجمعی از پاسداران سپاه ثارالله استان کرمان از مزارع نمونه ذرت دکتر نخعی در عنبرآباد بازدید کرد.

سرهنگ عسکرپور مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان  گفت: سازمان بسیج جامعه کشاورزی به منظور کمک به خودکفایی در محصولات راهبردی و مزیت‌دار با استفاده از کارشناسان رشته کشاورزی و حضور در مزارع و باغات با هدف مشاوره فنی به کشاورزان و کمک به افزایش عملکرد در واحد سطح این واحدهای تولیدی وارد عمل شده است.

  وی گفت: یکی از این واحدهای نمونه مزرعه تولید گندم و ذرت جناب دکتر نخعی در شهرستان عنبرآباد می‌باشد که توانسته با افزایش عملکرد محصول گندم در واحد سطح از ۵ تن در هکتار به ۶ نیم تن در هکتار  و ذرت دانه از ۷ تن به ۸ ونیم بعضاً ۹ تن و ذرت علوفه از ۶۵تن به ۷۰ ودر برخی مزارع نمونه ۷۵ تن در هکتار رسیده است که مرهون تلاش های بی وقفه و همراه با روحیه جهادی این مهندسین بسیجی در کنار زحمات و همکاری مروجان سازمان کشاورزی و کشاورزان محترم اتفاق افتاده است.

جناب سرهنگ پاداش جانشین سپاه ثارالله در این بازدید گفت: یکی از موضوعاتی که امروز سازمان بسیج جامعه کشاورزی دنبال میکند کمک به تولید در واحدهای کشاورزی و دامی است.

وی افزود: یکی از دغدغه ها و خواسته های سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و سازمان بسیج جامعه کشاورزی کمک به اصلاح الگوی کشت در جنوب استان است که امیدواریم به کمک و همراهی مسئولین، دستگاهها و کشاورزان عزیز این امر محقق شود.

جناب سرهنگ پاداش گفت: در این زمینه اساتید متخصص در بسیج جامعه کشاورزی استان به صورت کارشناسی شده درحال مطالعه و ارائه طرح هستند.

درپایان جناب آقای دکتر نخعی کشاورز نمونه استانی و ملی از زحمات و مشاوره تخصصی کارشناسان جهادکشاورزی و مربیان بسیج همگام با کشاورز شهرستان تشکر و قدرانی کردند.

ارسال نظرات