خبرهای داغ:
معاون هماهنگی‌ امور اقتصادی استانداری همدان خبر داد
همدان-معاون هماهنگی‌ امور اقتصادی استانداری همدان گفت: تشکیل ستاد اقتصاد دانش بنیان با ۶ کمیته زیر مجموعه در حال پیگیری است؛ و تمام موضوعات حول محور دانش بنیان و فناوری صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۴۳۱۹۹
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ظاهر پورمجاهد در آیین اختتامیه نخستین جشنواره عکس «آلما» با تشکر از زحماتت فرماندار بهار و دست اندرکاران جشنواره اظهار کرد: شهرستان بهار از پتانسیل و استعدادهای بسیار خوبي برخوردار است که بخش کوچکی از این پتانسیل بسیار زیبا و متنوع از حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، گردشگری و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اماکن تاریخی، بسیار هنرمندانه در افتتاحیه نمایشگاه عکس «آلما» به نمایش گذاشته شد .

وی افزود: با شناخت محیط و برگزاری برنامه مناسب می‌توانیم پتانسیل و امکانات را به درستی مورد استفاده قرار دهیم و تحرکی را ایجاد کنیم؛ اگر هر جامعه‌ای این مسیر را طی کند بدون تردید موفقیتی حاصل می‌شود.

معاون هماهنگی‌ امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: ارتباط موضوع فرهنگی و تولیدی از نقاط قوت جشنواره «آلما» است که برای اولین مورد اعلام سیاست‌ها با استفاده از امکانات مشترک ادارات جشنواره جامعی برگزار شد که برای شهرستان بسیار تاثیرگذار است و می تواند به عنوان الگو در استان مطرح شود.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات دولت سیزدهم، دولت مردمی است، که تلاش می‌کند با حضور و تلاش کمک‌های مردم اقدامات خود را انجام دهد، همچنین اقداماتی که در استان صورت می‌گیرد بر اساس برنامه عملیاتی است و برنامه‌ها مسیر خود را در قالب برنامه مدون دنبال می‌کنند.

پور مجاهد، با اشاره به شعار امسال که مبنی بر «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» افزود: حرکت‌ها و اقدامات استان در قالب یک ستاد اقتصاد دانش بنیان با ۶ کمیته زیر مجموعه در حال پیگیری است؛ تمام موضوعات حول محور دانش بنیان و فناوری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: دبیر این ستاد علم و فناوری است که در قالب کمیته‌ها و رؤسای مختلف دستگاه‌های عمده، به حوزه‌های شهرستان‌ها هم ابلاغ شده است و درخواست داریم که در حد امکان بزرگوارانی که می‌توانند کمک کنند، تا ستاد تشکیل شود و کار خود را دنبال کند.

معاون هماهنگی‌ امور اقتصادی استانداری همدان بیان کرد: در مسیر فعالیت‌های تولیدی، فرهنگی، با وجود سختگیری بانک‌ها در ارائه تسهیلات، تلاش‌های بسیاری برای جذب تسهیلات گرفته شده است و با اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ را داریم که ۲ هزار میلیارد تومان استان، به سهم پرداخت تسهیلات اختصاص داده است ؛ با این اجرا شاهد توسعه اشتغالزایی خواهیم بود و شرکت‌ها می‌توانند طرح‌ها و پروژه‌های خود را با تسهیلات قابل قبول اجرایی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات