خبرهای داغ:
همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: امسال که موضوع اشتغال‌آفرینی و دانش بنیان بودن تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب است، تحقق آن به عنوان برنامه‌ای مهم مدنظر همه به ویژه مجموعه‌های انجمن اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۶۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی سهرابی‌بیدار در نشست انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق کشور که با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار داشت: انجمن اسلامی صنعت آب و برق از انجمن‌های ریشه‌دار است که سابقه این تشکل به قبل از انقلاب برمی‌گردد و هنوز هم مستدام و پابرجا است.

وی با بیان اینکه آغاز اولین گردهمایی انجمن اسلامی صنعت آب و برق بعد از کرونا از گلزار شهدا و از مزار شهید همدانی و زیارت شهید شاخص سال صنعت آب و برق شهید «محمدکاظم یوسف صنعتی» انجام شد، افزود: پایه تشکیل انجمن‌های اسلامی امربه معروف و نهی از منکر بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه پایه اصلی بر محور توجه به معروف‌ها بوده که جزء مبانی حرکتی است، گفت: انجمن اسلامی صنعت آب و برق تجارب گران سنگی را در دوران تثبیت نظام در اوایل انقلاب و همچنین دفاع مقدس در استحکام بخشی و پایداربخشی خدمات‌رسانی به مردم به خصوص در موضوع صنعت آب و برق دارد.

وی با بیان اینکه انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق اقدامات خود را بر محور برنامه‌ها انجام داده است، افزود: امروز تکلیف اساسی این است که مهم‌ترین معروف‌ها را در برنامه این انجمن‌ها قرار داده و بنا بر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در عرصه اقتصاد و اشتغال، همه ما کوشش کنیم و امسال که موضوع اشتغال‌آفرینی و دانش بنیان بودن موضوع اقتصاد و تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب است، تحقق آن نه به عنوان یک شعار، بلکه به عنوان برنامه‌ای مهم مدنظر همه ما به ویژه مجموعه‌های انجمن اسلامی باشد.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه این روز‌ها مهم‌ترین موضوع صنعت آب و برق تامین آب و برق مردم است، گفت: موضوع شرکت‌های توزیع برق و تولید، تامین برق و عبور از پیک سال ۱۴۰۱ است که جزء اولویت‌های بسیار مهم است که با تاکیدات وزیر نیرو و برنامه‌ریزی‌های انجام شده با برنامه‌های افزایش تولید، مدیریت مصرف سمت تقاضا و ابلاغ مصوبه هیأت وزیران اجرایی  و مدیریت بار انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تامین برق پایدار تکلیف همه ما است، افزود: شرکت توزیع برق استان همدان افتخار خدمت رسانی به حدود ۸۰۰ هزار مشترک برق را دارد و پیک مصرف استان حدود ۹۰۰ مگاوات است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: این ارائه خدمت با ۲۰ هزار کیلومتر شبکه برق‌رسانی و ۱۹ هزار پست برق در حال انجام است.

وی بیان کرد: در راستای برق مطمئن و پایدار در استان، برنامه تحول استراتژیک در موضوع اقدامات شرکت در دست اجرا بوده و در بحث هوشمندسازی نیز  همزمان با روز صنعت برق در اردیبهشت ماه امسال موفق به افتتاح مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان شدیم که این اقدام در مدیریت عبور از پیک بار ۱۴۰۱ به ما کمک کرده و اقدامات اساسی انجام شده است.

سهرابی‌بیدار عنوان کرد: هوشمندسازی و قرائت و کنترل مصرف مشترکین برنامه‌ای است که در دست شرکت‌های توزیع برق است؛ ما هم در استان همین برنامه را پیگیری می‌کنیم و در حال حاضر تمام مشترکین سنگین ما با کنتور فهام و از راه دور قرائت می‌شوند و از طریق ارسال پیامک قبوض آن‌ها ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هم در موضوع مشترکین عادی با برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی شرکت توانیر در دستور کار بوده و در حال پیگیری و تکمیل است، گفت: موضوع الکترونیکی کردن ارائه خدمات با استفاده از اپلیکیشن «برق من» از دیگر برنامه‌های اجرایی است که ضریب نفوذ خوبی در استان بین مشترکین داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات