خبرهای داغ:
مدیرکل ثبت احوال استان همدان خبر داد

ارائه ۸ خدمت از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال (سهیم)

همدان-مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: با حضور وزیر کشور در سازمان ثبت احوال، از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال (سهیم) رونمایی شد که در حال حاضر این درگاه هشت خدمت را به مردم ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۹۸
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
ارائه ۸ خدمت از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال (سهیم)

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بابک بختیاری در جلسه با فرماندار شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: سازمان ثبت احوال سازمانی با سابقه طولانی و عمری بیش از ۱۰۰ ساله است.

وی افزود: به همت تمام همکاران ثبت احوال پروژه آرشیو الکترونیکی طی سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسید و این امر علاوه بر گذر ثبت احوال از سنتی به ثبت احوال مدرن، منجر به تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شد.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان با اشاره به خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال گفت: با حضور وزیر کشور در سازمان ثبت احوال، از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال (سهیم) رونمایی شد که در حال حاضر این درگاه هشت خدمت را به مردم ارائه می‌دهد و در آینده وسیع‌تر و خدمات گسترده‌تری را از این درگاه شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه اظهارکرد: اداره ثبت احوال شهرستان کبودراهنگ، اداره‌ای منظم و متعهد به تکریم ارباب رجوع است که در ارائه خدمات به مردم عملکردی خوب و شایسته دارد.

مسلم غلامی افزود: ثبت احوال در بحث حکمرانی داده‌ها تلاش‌های بزرگی انجام داده و در راستای الکترونیکی شدن عملکرد بسیار خوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ثبت احوال پاسدار هویت مردم است، خاطرنشان کرد: ثبت احوال در بحث امنیت شبکه‌ها و ایجاد بستر مناسب برای آرشیو اسناد بسیار دقیق و حساس عمل کرده و اگر بخواهیم دنبال یک مؤلفه خوب در بحث الکترونیکی شدن باشیم به طور قطع به ثبت احوال خواهیم رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات