معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

نیروی انسانی سرمایه راهبردی سپاه است

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی با اشاره به اخلاص، تعهد و تخصص بسیجیان گفت: سرمایه استراتژیک و راهبردی سپاه، نیروی انسانی است.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۶۸
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رزمایش الی بیت المقدس 12 با حضور گردان های بسیجیان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب علیه السلام به مدت 2روز برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه برگزاری این رزمایش در شهرستان شهرکرد، با اشاره به اخلاص، تعهد و تخصص بسیجیان گفت: سرمایه استراتژیک و راهبردی سپاه، نیروی انسانی است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی اظهار کرد: برای ارتقای توانمندی های بسیجیان نیازمند آموزش های بروز هستیم، به همین خاطر رزمایش الی بیت المقدس در سراسر نواحی مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری به مدت دو روز برگزار می شود.

وی ، رویکردهای امدادی، امنیتی و دفاعی را محور  رزمایش الی بیت المقدس 12 در استان چهارمحال و بختیاری برشمرد و گفت: انتظار داریم به اهداف از پیش تعیین شده که هدف اصلی آن ارتقای توانمندی های بسیجیان است ان شاءالله دست پیداکنیم.

گفتنی است؛ این رزمایش با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب علیه السلام به مدت دوروز در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

گفتنی است؛ همزمان با برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 12، گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی هم به مناطق محروم اعزام شدند تا در زمینه های مختلف پزشکی و درمانی در خدمت بیماران نیازمند باشند.

ارسال نظرات