با رمز یا علی ابن ابیطالب علیه السلام؛

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرکرد

رزمایش الی بیت المقدس با رمز یا علی ابن ابیطالب علیه السلام و رویکردهای دفاعی، امنیتی و امداد نجات در شهرستان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۷۷
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: رزمایش الی بیت المقدس12 را با رویکرد های دفاعی، امنیتی و امداد نجات و با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب علیه السلام  شروع کردیم.

سرهنگ پاسدار کرم نظری، افزود: آحاد مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری مستحضر اند که بسیجیان و رزمندگان سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام ) استان چهارمحال و بختیاری در کنار مردم هستند.

نظری تصریح کرد: در رویکرد اجتماعی طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و در کمک و امداد رسانی به مردم، رزمایش مواسات و همدلی، برگزاری مناسبت ها و برنامه های سال همه بسیجیان ما پا به رکاب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: امروز نیز شاهدیم همه بسیجیان برای برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 12، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد آماده و در میدان حاضر هستند.

گفتنی است؛ همزمان با برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 12، گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی هم به مناطق محروم اعزام شدند تا در زمینه های مختلف پزشکی و درمانی در خدمت بیماران نیازمند باشند.

این رزمایش در شهرستان های دیگر استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار شد.

ارسال نظرات