معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه هرمزگان:

۴۰۰ نفر از زلزله زدگان شهرستان های بندرلنگه و بندرخمیر ویزیت رایگان شدند

معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: با استقرار ۲ مرکز درمانی سیار و ۲ دستگاه آمبولانس تاکنون ۴۰۰ نفر از زلزله زدگان شهرستان های بندرلنگه و بندرخمیر ویزیت رایگان شدند.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۷۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

۴۰۰ نفر از زلزله زدگان شهرستان های بندرلنگه و بندرخمیر ویزیت رایگان شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ، سرهنگ پاسدار سید محمد پذیرش افزود: با هماهنگی با شبکه بهداشت شهرستان بندرلنگه در تمامی روستاها ویزیت رایگان و توزیع دارویی رایگان و بسته های بهداشتی در بین مردم در حال توزیع می باشد.
وی بیان داشت: تیم های امدادی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از همان روز نخست بلافاصله در منطقه زلزله زده حاضر شده و ارائه خدمات بهداشتی امدادی و درمانی به روستاهای زلزله زده شرق استان شروع کردند و هنوز ادامه دارد.
معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: با هدف رسیدگی بیشتر به سلامت مردم و پیشگیری از شیوع برخی بیماری ها ارائه خدمات پزشکی صورت می گیرد.
وی در ادامه همچنین از تمامی گروه های جهادی که در حوزه بهداشت و درمان فعالیت می کنندا، گفت: اگر بنا دارند در مناطق زلزله‌زده ارائه خدمات نمایند با معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه استان هماهنگ باشند تا خدمات بهتری به مردم زلزله زده ارائه شود.
معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان همچنین در پایان از زحمات کارکنان شبکه بهداشت بندرلنگه و معاونت سلامت و دفاع زیستی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه و شورای هماهنگی بهداشت و درمانی نیروهای مسلح و تمامی گروه های جهادی پزشکی قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان تا آخر در کنار مردم زلزله زده و ارائه خدمات به آن‌ها هستند و خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار