الله بداشتی مطرح کرد؛

آمادگی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات ضمن ابراز تأسف از این حادثه دردناک و همدردی با هموطنان گرامی، اعلام کرد که آماده ارسال تمامی کمک ها و تجهیزات مورد نیاز که در ظرفیت این سازمان است به مناطق زلزله زده خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۸۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی وقوع دو زلزله بزرگ به قدرت ۶.۱ و ۶.۳ در منطقه بندرخمیر در استان هرمزگان، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برای کمک های مادی و معنوی به آسیب دیدگان این زلزله اعلام آمادگی می کند.

با گذشت چند روز از این حادثه دردناک و علی رغم تمام تلاش ها و کمک رسانی ها از سوی دستگاهها و مردم شریف ایران، خدمت رسانی به هموطنان در این منطقه هنوز حائز اهمیت است و در این راستا سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بهره گیری از ظرفیت عظیم خود در این منطقه و سراسر کشور از هیچ کمکی برای کاهش آلام مردم این منطقه فروگذار نخواهد کرد.

در این راستا حمیدرضا الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن ابراز تأسف از این حادثه دردناک و همدردی با هموطنان گرامی، اعلام کرد که آماده ارسال تمامی کمک ها و تجهیزات مورد نیاز که در ظرفیت این سازمان است به مناطق زلزله زده خواهد بود.

وی افزود: نیروها، امکانات، کمک های مالی و تجهیزات با همکاری تمامی رده های این سازمان فراهم شده است و بدون وقفه و در سریع ترین زمان به مناطق آسیب دیده زلزله زده ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات