سردار زهرایی عنوان کرد:

فعالیت ۴۲ هزار گروه جهادی/همایش جهادگران در فردوس برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت می کند، گفت: همایش ملی جهادگران، شهریورماه در فردوس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۴۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛

سردار محمد زهرایی در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس اظهار کرد: سال ۱۳۴۷ زلزله‌ای در فردوس رخ داد که بر اثر آن پنج هزار نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در همان زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با ۱۰ اتوبوس به همراه طلاب و خیرین وارد منطقه شدند و حدود دو ماه در این شهرستان به گره گشایی از امور زلزله زدگان پرداختند.

زهرایی با تأکید بر اینکه ما مبدأ حرکت گروه‌های جهادی را سال ۴۷ و فعالیت گروه جهادی حضرت آقا می‌دانیم، ادامه‌داد: در حال حاضر ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال است.

وی گفت: کتاب خاطرات حضرت آقا در شهرستان فردوس نیز در ماه‌های آتی رونمایی می‌شود که ادبیات درس آموزی در فعالیت‌های مردمی، خدمت رسانی و جهادی دارد.

رئیس بسیج سازندگی با بیان اینکه در سیزدهم شهریور ماه در فردوس همایشی به همین مناسبت برگزار می‌شود، ادامه‌داد: رهبر معظم انقلاب نه از ابتدای انقلاب و زمان تشکیل جهاد سازندگی و یا در دهه ۷۰ با شروع فعالیت بسیج سازندگی بلکه قبل از انقلاب بر اهمیت فعالیت‌های جهادی تأکید داشتند.

زهرایی با اشاره به اینکه برای همایش ۵۰۰ جهادگر اندیشه ورز دعوت می‌شوند، افزود: ۵۰ گروه جهادی فعالیت خود را در روزهای منتهی به همایش (سیزدهم شهریور ماه) در منطقه خواهند داشت.

وی یادآور شد: خواست ما بر این است که مردم به معنای واقعی طعم شیرین خدمت رسانی جهادگران را بچشند و از آن منتفع شوند.

ارسال نظرات