خبرهای داغ:

مدعیان دروغین حقوق بشر امروز، حامیان دیروز رژیم بعث عراق

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر امروز، حامیان دیروز رژیم بعث عراق و صدام جنایتکار در جنایت علیه ملت ایران هستند.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۹۲
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ براساس برنامه ابلاغی و هفتگی دیدار فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان عرصه جهاد و شهادت؛ سرهنگ محمد مهدی ادهم همراه با جمعی دیگر از مسئولین با علی ولی، عباس محمودی و حشمت الله زیاری در روستا افتر در سرخه از رزمندگان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در دیدار رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت روستای افتر با تجلیل از ایثارگری رزمندگان در دوران پرافتخار دفاع مقدس، اظهار کرد: رشادت و ایستادگی رزمندگان اسلام باعث شد در تاریخ معاصر ما حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمنان انقلاب و ایران باقی نماند.     

او مدعیان دروغین حقوق بشر امروز را حامیان دیروز رژیم بعث عراق و صدام جنایتکار دانست و افزود: نتیجه حمایت جبهه استکبار به رهبری آمریکا از این رژیم  بیش از دویست هزار لاله گلگون و تعداد بسیار زیاد جانبازان اعم شیمیایی و قطع نخاعی و غیره هستند.

لازم به ذکر است در خاتمه از این رزمندگان تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار