پیام فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) :

نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهادت دو تن از ماموران جان بر کف فرماندهی نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۴۳۷۷۱
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛   در متن پیام تسلیت سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) به مناسبت شهادت دو تن از نیروهای انتظامی استان در درگیری با گروگان گیر مسلح، آمده است:

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"

نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است.(رهبر معظم انقلاب اسلامی)

 خبر تاسف بار و غم‌انگیز شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه "گروهبان یکم شهید مرتضی کریم زاده" و "سرباز وظیفه شهید ابوالفضل هیبتی" مدافعان و حافظان امنیت و آرامش مردم در درگیری با گروگانگیری مسلح در شهرستان فارسان  موجب تألم و اندوه فراوان شد.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار، اخلاق مداری، قانون مداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم است و سربازان ولایت، مدافعان و حافظان حریم امنیت با جانفشانی، ازخودگذشتگی، رشادت و مجاهدت خالصانه، فداکارانه و ایثارگرانه برای ایجاد نظم، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار و آرامش مردم تلاش و کوششی شبانه روزی دارند.

بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست... آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، شجاعت، بصیرت، وفاداری، ولایتمداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

بار دیگر شاهد بودیم که دو تن از فرزندان رشید، دلیر، برومند و فداکار از خاک شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری جان خود را در مسیر مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه فدا و نثار کردند تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت شهر ایجاد کنند و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

اینجانب شهادت شهیدان سرافراز  "گروهبان یکم شهید مرتضی کریم زاده" و "سرباز وظیفه شهید ابوالفضل هیبتی" را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خانواده معظم، بازماندگان، مردم شریف و شهید پرور استان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و همکاران شهید عزیز در نیروی انتظامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهیدان والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای خانواده های مکرم و داغدارشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

ارسال نظرات
آخرین اخبار