نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امنیت جامعه مرهون شهدا و مدافعان امنیت و و طن است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در آیین تشییع شهدای مدافع وطن در شهرکرد گفت: امنیت جامعه مرهون از خودگذشتگی شهدا و تلاش شبانه‌روزی مدافعان امنیت ‌و وطن است.
کد خبر: ۹۴۴۴۱۰۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تشییع دو شهید نیروی انتظامی شهرستان فارسان که در درگیری با گروگان گیر مسلح به شهادت رسیده اند، در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این مراسم قبل از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهیدان، با تسلیت شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی استان گفت: عزت، امنیت، عظمت و استقلال امروز نظام و کشور مدیون خون شهداست.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در این مراسم تأکید کرد: این شهدا به گردن همه ما حق دارند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری افزود: شهدا به خصوص شهدای مدافع وطن ‌و امنیت، برای امنیت جامعه، جان به جان آفرین تسلیم کردند و همه آحاد جامعه باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین  نکونام ادامه داد: امنیت امروز جامعه از همه نظر از جمله  امنیت جانی، مالی، ناموس و آرامش مرهون از خودگذشتگی شهدا و تلاش شبانه‌روزی مدافعان امنیت ‌و وطن است که برای حفظ امنیت تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

امام جمعه شهرکرد زنده نگهداشتن شعائر اسلامی و ادامه راه شهدا و ائمه معصومین علیهم السلام را مورد تأکید قرار داد و گفت:  نباید اجازه داد راه شهدا کمرنگ شود، اجازه داده نشود که منکر پر رنگ و معروف کمرنگ شود .

امام جمعه شهرکرد رسیدن به درجه شهادت را مستلزم داشتن لیاقت دانست و با تبریک و تسلیت به خانواده معظم این دو شهید نیروی انتظامی، اظهار کرد: مدافعان وطن و امنیت همیشه برای مقابله با شرارت و برقراری امنیت در صحنه حضور دارند و به مردم ارائه خدمت می‌کنند و امروز اعلام می‌کنیم که همیشه همراه آنها هستیم که تنها نیستند و حضور پرشور در همه عرصه‌ها داریم.

گفتنی است؛ امروز پیکر شهیدان مدافع وطن مرتضی کریم‌زاده و ابوالفضل هیبتی از میدان ۱۲محرم شهرکرد آغاز و تا آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها ادامه یافت و سپس پیکر شهیدان به شهرستان فارسان برای خاکسپاری در مصطفی آباد و گوجان منتقل شد.

ارسال نظرات