وداع با شهدای مدافع وطن در بام ایران

مراسم وداع و تشییع و خاکسپاری شهیدان مدافع وطن «مرتضی کریم زاده» و «ابوالفضل هیبتی» با حضور جمع زیادی از همرزمان، نیرو‌های نظامی و انتظامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۴۱۰۰
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  پیکر شهیدان مدافع وطن امروز از میدان ۱۲ محرم تا امام زادگان دو معصوم شهرکرد تشییع و پس از آن برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان فارسان منتقل شدند.

 گفتنی است؛ سرباز وظیفه شهید ابوالفضل هیبتی از اهالی شهر گوجان است و گروهبان یکم شهید مرتضی کریم‌زاده هم از اهالی مصطفی آباد می باشد.

فرمانده انتظامی استان در تشریح علت شهادت نیروهای انتظامی شهرستان فارسان، گفت: در پی گزارش یک مورد آدم ربایی در یکی از استان‌های همجوار و متواری شدن مسلحانه فرد مذکور باخودرو به استان، به محض رصد و شناسایی پلاک خودرو گروگان گیر، تیم‌های گشتی در محور‌های مواصلاتی جهت دستگیری و توقیف مستقر شدند.

سردار امان اللهی افزود: به محض رویت خودرو گروگان گیر، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست داده، ولی راننده با بی توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرده که درحین تیراندازی گروهبان یکم کریم زاده و سرباز وظیفه هیبتی به فیض شهادت نائل آمدند.

وی افزود: با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و طی تعقیب و گریز گروگانگیر مسلح به هلاکت رسید و یکی از کارکنان شهرستان فارسان نیز در این حین مجروح شد.

ارسال نظرات