خبرهای داغ:
قدومی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بسیج در پیکر مقاومت دمیده شده است/مقاومت فلسطین با روحیه بسیجی سنگ را به موشک تبدیل کرده است

نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج در پیکر مقاومت دمیده شده است، گفت: مقاومت فلسطین با روحیه بسیجی سنگ را به موشک تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۴۳۰۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

 

خالد قدومی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقش فرهنگ بسیج در تقویت جبهه مقاومت، گفت: انقلاب اسلامی ایران ارمغان های ارزشمندی برای منطقه و جهان اسلام به ویژه در بحث استکبارستیزی داشته و دارد.

نماینده جنبش حماس در تهران با تأکید بر فرهنگ بسیج، به عنوان یکی از ارمغان های مهم انقلاب اسلامی ایران برای منطقه و به ویژه آزادگان جهان، تصریح کرد: فرهنگ بسیج نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران، زمینه ساز بسیاری از تحولات بوده است.

قدومی با اشاره به اینکه بسیج در پیکر مقاومت دمیده شده است، اضافه کرد: مقاومت فلسطین با روحیه بسیجی سنگ را به موشک تبدیل کرده است.

برخورداری از قدرت موشکی بومی، یکی از دستاوردهای جبهه مقاومت

نماینده جنبش حماس در تهران با بیان اینکه قدرت موشکی جبهه مقاومت به ویژه در فلسطین عاریه ای نیست، تصریح کرد: برخورداری از قدرت موشکی بومی، یکی از دستاوردهای جبهه مقاومت است.

قدومی همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز اشغال قدس شریف، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ حدود دو هرار و ۵۶۶ فلسطینی را تبعید و از این کشور اخراج کرده است

نماینده جنبش حماس در تهران با بیان اینکه ۴۵۰ فلسطینی ساکن قدس، تا تاریخ ۲۰۲۲/۵/۱۸ در زندان‌های رژیم صهیونیستی دوران اسارت خود را سپری می‌کنند، از بازداشت حدود ۱۶ هزار و ۹۰۰ فر فلسطینی ساکن قدس از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۲/۵/۱۸ توسط رژیم صهیونیستی خبر داد و اضافه کرد: این موضوع گوشه‌ای از جنایات و نقض حقوق بشر از سوی رژیم غاصب صهیونیستی است.

قدومی اظهار کرد: نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و ان‌شاءالله بزودی نماز جماعت به امامت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز رهبر معظم انقلاب را در قدس شریف خواهیم خواند.

ارسال نظرات