آمریکا آرزوی مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهد برد

امام‌جمعه مهریز: دولت آمریکا و حامیان منطقه‌ای و جهانی او آرزوی مایوس کردن ملت قهرمان، مقاوم و آزاده ایران را برای همیشه به گور خواهد برد.
کد خبر: ۹۴۴۴۹۲۲
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر مهریز به سفر نمایشی اخیر رییس‌جمهوری آمریکا به منطقه اشاره کرد و افزود: ملت و مسئولان ایران، راه عزت و اقتدار خود را می‌شناسند و تا آخرین لحظه در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های مقدس خود مقابل استکبارجهانی ایستادگی می‌کنند.
وی با بیان اینکه حضور بایدن در منطقه برای رسیدن به اهداف و منافع و تقویت غاصبان صهیونیستی و برخی کشور‌های وابسته به خود است ادامه داد: ملت فهیم ایران در ۴۳ سال گذشته به رغم تمامی توطئه‌ها و تحریم‌ها، مسیر برحق خود را سپری کرده و همچنان با وحدت و بصیرت در راه عزت و اقتدار گام بر می‌دارد.
امام‌جمعه مهریز به تهدید اخیر رییس‌جمهوری آمریکا در سفر به عربستان و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: سپاه و نیرو‌های مقتدر مسلح ایران در کنار هم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری با قدرت و درایت تا پای جان از کشور و نظام اسلامی و انقلابی دفاع می‌کنند.
محی‌الدینی با تبریک دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیرخم بیان کرد: روز غدیر در عمل اوج ولایت و امامت و روز سیلی خوردن دشمنان از اسلام راستین است و باید خیلی باشکوه برگزار شود.
وی اظهار کرد: باید مردم به نحو مناسب با همکاری مسئولان و تشکل‌های فرهنگی جشن‌های عید سعید غدیرخم را به بهترین وجه برگزار کنند که یکی از مهمترین اعیاد و روز‌های تاریخ‌ساز در اسلام است.
امام‌جمعه مهریز بیان کرد: یکی از اهداف مهم دشمنان است که روز غدیر و اساس و اهداف آن در اسلام و بین مردم به بوته فراموشی سپرده شود بنابراین بر همه مردم و مسلمین است که آن را به نحو شایسته گرامی بدارند.
محی‌الدینی به اهمیت تاسیس بهزیستی و نقش این مجموعه در کمک به جامعه هدف در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، امدادی اشاره کرد و از تلاش فعالان این عرصه در منطقه قدردانی کرد.
امام‌جمعه مهریز با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام هادی (ع) به اهمیت دعای جامعه کبیره این امام همام (ع) که درس بزرگ امام شناسی را بین دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و همه علاقه‌مندان ترویج می‌کند اشاره کرد و قرائت و عمل به آن را توصیه کرد.
رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز در ادامه با تبریک سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان قانون اساسی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، آن را حرکتی ارزشمند و ضروری در انقلاب اسلامی و موجب حفظ اسلامیت و جمهوریت ذکر کرد.

آمریکا آرزوی مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهد برد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار