خبرهای داغ:

به مناسبت دهه ولایت کاروان شادی و آذین بندی شهر بادرود توسط پایوران و بسیجیان گردان119امام حسین(علیه السلام) انجام شد

به مناسبت دهه ولایت کاروان شادی و آذین بندی شهر بادرود توسط پایوران و بسیجیان گردان119امام حسین(علیه السلام) انجام‌ شد.
کد خبر: ۹۴۴۴۹۹۳
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) به مناسبت دهه ولایت کاروان شادی و آذین بندی شهر بادرود توسط پایوران و بسیجیان گردان119امام حسین(علیه السلام) انجام شد.

فرمانده گردان ۱۱۹ ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه ولایت در این باره گفت: به فرموده مقام معظم رهبری که در مورد عید سعیدغدیر خم چنین فرمودند: روز عید غدیر خم، روز امامت و ولایت و روز اکمال دین و اتمام نعمت وروز یاس کافران است، لذا  آذین بندی و نصب ریسه های پرچم در میدان‌های اصلی شهر بادرود و همچنین برپایی کاروان که به همت پایوران و بسیجیان گردان119امام حسین(علیه السلام) و با همکاری حوزه های  محلی برگزار گردید به عنوان کاروان شادی با برنامه هایی از جمله: پخش مولودی ، اجرای انواع سرود ها بخصوص سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود پایگاه ویژه گردان119امام حسین(علیه السلام)، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مردم در سطح شهر بادرود و روستاهای حومه اطراف شهر بادرود انجام شد.

وی تصریح کرد: این کاروان خودرویی با تزیین خودروهای مردم و مسئولین برگزار شد که با استقبال گرم مردم به خصوص مردم روستاها روبرو شد.

این فرمانده در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف اعیاد ولایت قربان تا غدیر، ایجاد شور و نشاط و شادی به همراه ارتقا و گسترش بیستر فرهنگ علوی برگزار گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها