حسینیان اعلام کرد؛

تعمیر رایگان لوازم خانگی مددجویان، به همت گروه‌های جهادی بسیج کارگری

ساری-مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا از ساماندهی ۷۳گروه عملیاتی جهادی درسازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۰۳۵
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

خبرگزاری بسیج،سیدجواد حسینیان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری از ساماندهی  ۷۳گروه عملیاتی جهادی درسازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا خبر داد و گفت:  امروز ۵گروه جهادی به صورت سازماندهی شده برای ارائه خدمت به منازل محرومین و آن‌هایی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد حضرت امام و سازمان بهزیستی هستند اعزام شدند.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا افزود: به مناسبت دهه ولایت و امامت و فرا رسیدن عیدغدیرخم سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با همکاری سپاه ناحیه بابل و حوزه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان رزمایش تعدادی از گروه‌های تخصصی جهادی کارگری را در شهرستان برگزار کرد.

حسینیان با اشاره به نهادینه کردن تفکر بسیجی درجامعه وفعال کردن گروه‌های تخصصی جهادی برای رفع مشکلات ادامه داد:گروه‌های تخصصی در زمینه برق، جوشکاری وتعمیر لوازم خانگی به منازل این افراد اعزام شدند در این راستا تهیه وسیله واقلام مورد نیاز جهت تعمیر نیز به صورت رایگان تهیه شودهمچنین برای هرمنزل یک‌بسته کمک معیشتی نیز تهیه و تقدیم خانواده‌ها شد.

حسینیان تاکید کرد:بحمدالله توانستیم گروه‌های جهادی مختلف را در سازمان بسیج کارگری و کارخانجات فعال کنیم تا از ظرفیت مجموعه تولیدی و صنعتی در جهت خدمت رسانی به خانواده‌هایی که دچار آسیب شدند استفاده کنیم تا بتوانیم بخشی از آلام آنان را کم کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا گفت: قطعا نگاه جهادی آرامش بخش و مردم پسند است اگر این‌نگاه در تمام مراکز و مجموعه‌ها پررنگ و گسترده شود می‌توانیم با تعامل بهتر بسیاری از مشکلات و موانع را رفع کنیم.

وی گفت: کارگران و کارفرمایان در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند امروز نیز درجبهه اقتصادی منسجم پای کار انقلاب ایستادند و در حوزه جهادی نیز مشتاقانه به ندای نظام و رهبر لبیک می‌گویند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها